Dün hayatımın en zor ve maceralı uçuşlarından birini yaşadım.

Sabah 9:40’taki Londra uçağım için 8 civarı havaalanına mide bulantısı çarpıntı ve baş ağrısıyla zar zor geldim. Bavulu verdikten sonra henüz pasaport kontrolünden geçmeden çok afedersiniz istifra ettim. En yakın tuvalet cip’de diye pasaport kontrolünden hızlıca geçip lounge’a girdim. Elimi yüzümü yıkadım ama daha iyi olmadım. Halsizlik, mide bulantısı. Uçuşuma 1 saat kala yok ben yapamayacağım 3 saatlik uçuş kaldıramam diyerek lounge içindeki concierge’e gittim. Pasaportuma çıkış damgası basıldı ama çok kötüyüm uçamam, prosedür nedir diye sordum. Baya biletleri yakmayı göze almış eve gidip yatmaktı amacım. Beni hemen desk’in arkasında sanırım belli bir saatten fazla layover’ı olan yolcuları konaklattıkları bir odaya alıp doktor çağırdılar ve dilersem uçuşumu ücretsiz bir şekilde bir sonraki ya da yarınki uçağa transfer edebileceklerini söylediler. Doktorlar gerekli kontrolleri yapıp beni alanda (pasaport kontolü öncesi) yer alan kliniğe aldılar. Serum takıldı. İlaçlar biraz iyi geldi uyudum da epey. Saat bir civarı yetkililer gelip kendinizi iyi hissediyorsanız 2.15 uçuşuna binebilirsiniz, ya da biletinizi yarına alalım dediler. Ve hiçbir ek ücret talep etmediler. Şimdi uçsam daha iyi dedim. Biraz daha iyiydim, halsizdim ama eve git yarın yine gel yapmak da istemedim. İşlemleri tamamladık. Tekerlekli sandalyeyle uçuşuma götürdüler. Pasaport/polis olaylarında (girip çıktığım için komplike bir süreç) baya bir yardımcı oldular. Bindiğim uçakta da 3 saat uyuduktan sonra kendime geldim ve sağ salim Londra’ya vardım. İlgilenen yardımcı olan tüm personele (thy, klinik ve havaalanı) cidden teşekkür ederim. Neyim varmış bilmiyorum bu arada muhtemelen zehirlendim. Şimdi iyiyim :)

Tatil Dönemlerinde Hayat Kurtaracak 25 Seyahat Tüyosu

Dün hayatımın en zor ve maceralı uçuşlarından birini yaşadım. Sabah 9:40’taki Londra uçağım için 8 civarı havaalanına mide bulantısı çarpıntı ve baş ağrısıyla zar zor geldim. Bavulu verdikten sonra henüz...

sirtcantasi

aradolu x cizenbayan seyahat paketleri